CERDANYOLA, CULTURA, NATURA I PATRIMONI

Programació 2022

Portes Obertes a l'Església Romànica de Sant Iscle i Santa Victòria de les Feixes

Tercer diumenge de mes (excepte agost), de 10h a 14h

L'antiga església parroquial és un edifici romànic construït al segle XII a la vall de les Feixes, a la serra de Collserola, sobre les restes d’un temple preromànic documentat des del 995 i un cementiri de tombes antropomorfes.
Sant Iscle és un element singular de la història medieval i moderna de Cerdanyola i el seu passat pagès queda reflectit en les successives reformes que s’hi van fer al llarg dels segles.

Visita als Jardins Històrics de Cerdanyola

Darrer diumenge de mes, a partir de les 11.30h

Itinerari que connecta Can Llopis i Ca n’Ortadó, dos jardins amb història vinculats a un temps en què Cerdanyola del Vallès va tenir una comunitat d’estiuejants important.

El recorregut comença a la porta de Can Domènech a les 11.30 hores i acaba a Ca n’Ortadó. Activitat gratuïta amb inscripció prèvia al al Museu d’Art de Cerdanyola del Vallès (seu de Can Domènech) o bé trucant al telèfon 935 914 130.

XVIII Camí de justícia

Divendres 23 de desembre 2022, 18.45h

Marxa nocturna des de Ca n'Ortadó fins al Monestir de Sant Cugat amb sopar medieval i la representació de l'obra de teatre Pedra i Sang en record de l'assassinat de l'abat de Sant Cugat a mans del noble Berenguer de Saltells el dia de la Missa del Gall.

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia (a partir del 12 de desembre) per correu electrònic o per telèfon en horari d'atenció al públic. Activitat per a majors de 10 anys. En cas de sobrepassar el nombre de places es farà un sorteig per designar als participants.