CERDANYOLA, CULTURA, NATURA I PATRIMONI

Programació 2022

Portes Obertes a l'Església Romànica de Sant Iscle i Santa Victòria de les Feixes

Tercer diumenge de mes (excepte agost), de 10h a 14h.

L'antiga església parroquial és un edifici romànic construït al segle XII a la vall de les Feixes, a la serra de Collserola, sobre les restes d’un temple preromànic documentat des del 995 i un cementiri de tombes antropomorfes.
Sant Iscle és un element singular de la història medieval i moderna de Cerdanyola i el seu passat pagès queda reflectit en les successives reformes que s’hi van fer al llarg dels segles.

Visita als Jardins Històrics de Cerdanyola

Darrer diumenge de mes, a partir de les 11.30h

Itinerari que connecta Can Llopis i Ca n’Ortadó, dos jardins amb història vinculats a un temps en què Cerdanyola del Vallès va tenir una comunitat d’estiuejants important.

El recorregut comença a la porta de Can Domènech a les 11.30 hores i acaba a Ca n’Ortadó. Activitat gratuïta amb inscripció prèvia al al Museu d’Art de Cerdanyola del Vallès (seu de Can Domènech) o bé trucant al telèfon 935 914 130.