PROGRAMA ACTIVITATS CA N'OLIVER

Setembre 2022

Ca n'Oliver, un poblat ibèric laietà

Primer diumenge de mes, 12 h

Jornada de Portes Obertes al Museu i visita guiada al jaciment i a les cases reconstruides del poblat.

Activitat gratuita. Recomanada a majors de 12 anys.

Cerdanyola, terra d’ibers

Segon diumenge de mes, 12 h

Visita guiada a l'exposició permanent.
Activitat gratuïta amb l'entrada. Recomanada a majors de 10 anys

La nit i el cel en temps ibèrics

Visita comentada dissabte 1 d'octubre les 12h

La nit era fosca? La gent que vivia als poblat ibèrics tenien por de sortir a la nit? Els espantaven els sorolls del bosc que arribaven al poblat a mida que es feia fosc? El cel nocturn era igual que ara?

L’exposició ens respondrà a algunes d’aquestes preguntes a través de tres mostres que han estat cedides desinteressadament per tres institucions:

• El cel dels ibers. Cedida pel Museu de la Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet
  • Paisatges nocturns de Collserola. Cedida pel Can Coll-CEA del Parc de Collserola
  • Els ibers del Montseny i dels seus voltants. Cedida per l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor (fotografies i audiovisuals de Ricard Mateo i Enric Planas)